به گزارش میراث آریا به نقل از روابطعمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، علی جیرفتی در این نشست مهمترین مزیت رقابتی هتل لاله تهران را رفتار و برخورد حرفهای پرسنل با میهمانان برشمرد و بر حفظ و تقویت این موضوع تأکید کرد.
او با بیان اینکه بیش از 20 سال از آخرین بازسازی هتل لاله تهران گذشته است، گفت: «قریب به 9 ماه برای پروژه بازسازی کار مطالعاتی انجام شده است و بازسازی سه طبقه هتل از این هفته رسماً آغاز میشود.»
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران بازاریابی و ورود به بازارهای نوین و نیز موضوع ارتقای کیفیت را رئوس مأموریت مدیر جدید هتل لاله تهران عنوان کرد و افزود: «مسیر خوبی آغاز شده و امیدواریم که در سطح ارائه خدمات هم شاهد ارتقای جدی باشیم تا در حوزه خدمات در صنعت هتلداری الگو باشیم.»
انتهای پیام/